Jujur Aku Dayus

Sape tengok cite ni? Korang tengok? Best kan? Kan? BEST SGT..!!

Sape tak tengok, rugi..! Telemovie ni WAJIB untuk korang tengok. See. Aku siap buat capslock.

Masa tengok iklan cite ni, dah rase cite ni best. Tapi almaklumlah, rumah bujang aku takde tibi lagi, so, mostly memang akan sokmo miss cite la. Except drama korea kat channel 393, The First Wives Club yang aku follow sampai la sekarang ni. Sanggup wat muke tebal g lepak umah Najlaa, Intan ngn Nabilah semata-mata sebab taknak miss episod cite ni. Hua hua..

Mek Najlaa ni dah gebang dah cakap yang cite ni best. Tapi, semalam baru aku sempat tengok. Lawak masa first2 cite, menyayat hati plus suspen giler sampai korang akan tunggu tengok cite ni sampai la ke ending die. Two thumbs up.Kena plak dengan tactic 1,2,3 Beto time nak propose Lis dengan bapak die yang terkenal dengan tegas tu.

Comey giler Nora wak mimik muka mase bapak die tnya, "Laki macam tu kamu nak buat suami?" Haha.

Ape pon diorang memang pandai ah berlakon. Nora plak suwwweeettt sangat pakai tudung. Aku doakan die terbukak hati untuk forever bertudung.

Beto ni tak hensem pon tapi karisma tu ade. Hopefully future husband aku pon camni. =P  Takde la muka obvious 'ustaz' pon tapi still, mampu ubah seorang pompuan ke arah yang lebih baik. Plus, keikhlasan die terserlah mase die gigih jumpe ayah Nora untuk mintak izin kawin ngn dia. Fuhh.. Cair~

Layan.....~~ 

Comments

iman said…
tengok iklan dia. nora tu ada hubungan dgn laki lain ke sampai laki tu jadi dayus plak? ta paham
Anea_hayati ♥ said…
Iman..haaa..suspen2. kena tengok. toksey cito =P

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....