Golden Makcik

Dalam kelompok kecik sesebuah keluarga, (dalam kaum kerabat terdekat korang pon kan) mesti ade sorang uncle / aunty yang jenis kahwin lambat. Uncle / aunty ni nak cakap tak hensem, tak cantik, takde arr camtu. Muka still boley 'jual'. Ehem. Perangai pon takde la dah macam takde ghupe manusia. Baik je. Eceh. Tapi ntah cane, jodoh diorang belom sampai. Aturan Allah semua tu kan.. *Islamic input kejap*

Dan...

Uncle/aunty berkenaan sure jadi tempat lombong emas anak-anak sedara yang memang tau, kalau diorang mintak, diorang boleh dapat.

Ironically, aku rasa sekarang aku jadi makcik tersebut. Kohkohkoh. *Batuk* -_-"

Post call dengan anak sedara.

Anak sedara 1: Ciknea, nanti boleh tak awak belikan saya baju? Baju cantik banyak-banyak? Saya nak warna.....

Anak sedara 2: Ciknea, boleh tak awak belikan saya hadiah? Saya nak......





Amboi. Amboi.





So. Takpe. Layan kan aje.






.
.

Comments

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....