I wish a had a daughter..lol




Belum masanya lagi untuk mempunyai harta anak sendiri. Haha, so layan anak sedara jela. Missing them. 
Aih, bile jumpa, dok layan diorang kadang2 rasa serabut je tapi bila takde, rindunye melampau lampau.
 Ini Alissa. Sape nak rompak kitorang?? We are anak tokey emas. Haha

Tapi yang takleh blah kakak die, Alin. Dari kecik sampai ke besau perangai memang tak tahan. Nakal semacam! Aku tak tahu bile diorang pau iphone pastu amik gambar ni. Tengah bosan-bosan semalam godek2 iphone kejap, then HAHAHAHAHA. Adeh..Budak-budak. Buat pape pon cute.


 







Dah abes macam-macam gaya ko buat, last2 tdo laa eh. Elok benor la tuu..
Eh nyah, ni belog ko ke belog sape? Hahaha. Well, aku bukan suke amik gambar. Ehem. So, expose gambar orang je la kejenye. ^^

Pssss: Kojah, mung jange maroh eh, aku tebeng gambar mung ni.. Hahaha











Comments

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....