Lelaki vs Wrong Number

Aku tak mengata kat semua lelaki but SOME memang macam ni, setakat yang aku encounter, like MOST of lelaki yang tersalah dial number phone aku mesti macam ni. Such annoying behaviour. -_-"  Bukan nak perasan ke hape (bajet hot orang nak ngorat) Sumpah tak, tapi pellisss laa. Takde masa nak buang masa layan call or message orang macam ni. Sorry to say guys. Please. Stop wasting your time, your money for something yang takde manfaat langsung ni.

Benda simple je. Kau salah dial number (or maybe kau memang saje je buat taktik salah dial number sebab nak ngorat awek yang ko suka ) Kalau kes ngorat tu aku taknak campur ah taktik lapuk korang nak ngorat, isu berbangkit aku time ni adalah BILA KORANG (i.e lelaki) MEMANG SALAH DIAL NUMBER. Kena pulak AWEK yang angkat. Bila dah tau salah nombor, boleh plak gedik call balik, nak tanya awak ni sapa, awak dok mana, nama awak sape. Ewahh..ewahhh..nak berawak biawak plak. Kalau dah salah number tu salah la kan. 

Paling tak pon message ala ala nak berkenalan..Aihh..Rimas. Saje je kan nak jual minyak, test market. Prinsip lelaki, try and error, kalau dapat, layan la dulu, tak dapat kutuk berbakul. 



Alhamdulillah reti jugak bagi salam dan tak buat ayat geli-geli terus. 
Aku rasa orang pompuan, kalau silap call, don't even bother to connect again pon dengan  that so-called wrong number tuh. Gigih berusaha cari number betul kawan yang kita nak contact tu.

Tapi malangnya, mungkin orang yang kita silap dial tu gatai call balik nak berkenal-kenalan lah konon. 
Aih.. Lelaki. .=_="





Comments

Butang said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
gelenyai

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....