Ngate aku lagi..

Orang kata aku suka amik cuti. Raya pon aku cuti sampai genap seminggu padahal aku cuti 2 hari je. Yang lain sume kerajaan Malaysia siap2 bagi cuti kat aku plus rezeki aku kerja malam so dapat midnight off on the next day tu. Cett sungguh. Suke hati je ngate kat aku yang suci murni ni. Aku malas je nak g sound depan depan sebab aku cool. Hell yeh..aku memang pandai berlagak cool. Hahahahahaha..Pastu lepas perasaan kat blog. Sangat tak cool and penakut lah kao! Benci...! Sebenarnya aku teringin jugak nak jadi manusia outspoken ni, sampai orang pon tak berani nak mengata lebey2 sebab takot kena laser ngan aku. MUUAAHAHAHAHAHAHAHAHA.. *Gelak setan puas hati tahap 10 petala langit* tapi aku tak macam tu. Sume bende aku nak pendam. Manusia sedih lah kau ni..

Sebab orang cakap aku suka cuti. Hambik. Memang aku nak cuti betol lah. Gumbira sungguh! Lepas amik off pon still ade 95jam lagi nak claim .Bahagi 9jam still ade dalam 10 hari untuk mintak off..Yippee..^^

Esok last day keje untuk minggu ni. Minggu depan dapat off 2 hari, ahad isnin pastu selalu cuti besdei Nabi. Selasa tu aku midnight shift, so Rabu 'cuti' lagi, tinggal Khamis je untuk berkhidmat kepada masyarakat. Ooooyeahhh..*Kalu camni orang nak ngata pon aku tak sakit hati sangat dah*..Hahahaa




Comments

ila ni said…
ohhoii tok aci. nok cuti jugok!!! *koya-koya spo bekerjaya jugok la loni ni* :D
shifaa said…
betul la nea...kdg2 menahan geram selalu jugak di tempat kerja...ade je rase cam nak lepas je ckp baru puas....tp bile pikir balik, kite yang rugi...so lepaskan kepadaNYA saje....acheewah!
Anonymous said…
brani btol ade org ngate anea. aiya. xpe nea, selamat bercuti. sbb kan ade pengganti yg berkarisma. hahaha
Anea_hayati ♥ said…
Ila: Kalau bukan sebab duit nak jugak jd surirumah..haha..keje cm x ikhlas :P

Shifaa: Tu la.mulut orang.dulik je la kan shifa..

Anonymous: Haha...terima kasih pengganti..

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....