Tak aci weh!

Korang kuar jalan weekend beramai ramai
Mesti shopping baju raya ni
Pastu time jalan mesti kuar gosip panasss yang sangat pasti, ntah kurun ke berapa baru sampai kat aku
Aku pulak sanggup g spital ujung minggu sebab bosan dok umah, nak kuar takde geng. Cess..
Dah arrr..aku tak ley nak jeles lebey2, doakan korang hepi kuar ronggeng tu.
Jaga diri leklok sume..

Rindu giler nak joyah dengan korang..Gelak sampai usus rasa nak terkeluar..

Comments

Haziah Salleh~ said…
ehem~ saye jgk da byk ktinggalan gosip2 hangat hehe \(^^)/ bertabah hanan.. aku nk collect mase convo nnt.. mesti berguni2 haha
shifaa said…
hahaha mane ade gosip...
gosip sal gg je paling hangat..haha

tapi kannn

susah jgk ye nak kawin..byk benda kene pk (tibe plak) hahaha
Mar said…
anea, bia btul g spital wiken sbb bosan?!!

shifaa: amik pengajaran dr smlm nmpk..
Anea_hayati ♥ said…
haziah:

betul sgt tu. tunggu collect hasil time konvo ni ah. tu pon kalau sempat la..hahaha

konvo hari isnin, sabtu, ahad wat reunion..hehee
Anea_hayati ♥ said…
Shifaa

tipuuuu shifaa..dari riak wajah tulisan mu, jelas di situ, mesti ade gosip ni!!

mmg byk pon kalu nk pk psl kawin ( stimulate dr shifa )
Anea_hayati ♥ said…
mar

hahaa..btul la. da 2 kali wiken g spital sbb bosan :P bapak ah workaholic and gile keje..kahkah..

ape2 pengajaran semalam??

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....