Orang Kaya

Nak kahwin dengan orang kaya. Tambah lagi. Muda dan bujang, of course. Suami bagi duit dan lantas saya pon jadi kaya. So, tak payah lagi nak pergi kerja cari duit -_-" Macam la kerja sebab nak dapat duit semata. Terpesong sudah..

** Efek blur dan selalu nyanyok dalam hapalan ubat dan dose tatkala screening prescription. Jugak keconfiusan administration ubat, sebelum ke selepas makan masa dispensing. Kronik !

Comments

haziah said…
hahaha mesti ni angan2 ko mase processing kn kn kn??? hahaha

uits aku br tau perindopril mkn b4 mkn~ dem bikin malu!
Anea_hayati ♥ said…
hahaa..Ji, dan byk lagi yang..
'Ooo..baru tau..B***h laa sgt aku ni..
shifaa said…
same here babe!!!

ade one patient cakap.

"dr ni, yang makan ubat kite, bukan die.." sebab dulu amik amlo n now kene amik both amlo n perindopril lak....



speechless aku..
Anea_hayati ♥ said…
shifa..hoho..time tu mesti taktau nk buat muka cane..@_@

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....