Dia cakap

Scene 1
'Eh ciknea..sedapla. Saya sayangggg awak..' berkata sambil peluk.
Padahal aku tolong isi air kosong dalam botol air dia je..hoooohooo

Scene 2
'Pandai la awak masak ciknea. Nanti saya bagi awak hadiah' -_-"
Padahal aku tengah tumis bawang nak masak sardin je.

Scene 3
'Dah lama tak jumpe awak ciknea'.
Walaweh budak ni, hyperbola amat! Padahal aku baru je naik kejap kat tingkat atas.T_T

Dan : Hanya boley buat entry bila yang kecik sudah tido dan yang besar melangok khusyuk tengok tv.

Bye!

Comments

pergh....rajennye la hapdate blog ye cik nea...
heheheheheheh~~~
suke susu jugak! minum susu untuk stay healthy and cantiiik....
susu fullcream shedaaaaap tp takleh salu minom..nak salu minom, sile minum low fat..tapi HL vanilla flavour still the best...
tapi, adi serap tak leh minum susu...
heheheheh

sori, gi komen kat entry yg ni...
=p lol
Anea_hayati ♥ said…
nuni..!! g suruh adi serap minum susu. die da la batang, kang senang meleding..hahahaa..

no hal la..komen kt atas dahi pon xpe..hihihi

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....