~The VeRy BeginNing~

It's over..!! Adios amigo my SEM 1 YEAR 3..

I've overcome with my Hospital attachment (biar g dgr briefing je pon but stil exhausted)
Body system..musculo..GIT..urinary..endo yg dijwb ngn hampeh dlm final..
Dosage Design yg tahap x igt byknyer..nnti ade DD2 plak..waaa..
also hapalan2 herbs dat never leave me..am i Botanist or Pharmacist?? konpius2..

Now..

CUTI TIME a.k.a ENJOY TIME..!!! hee..

But donno why..cam borim giler cuti kali ni..Padahal..time campus life esp time final..
CEPAT LAA CUTIII..!!!
become one of my cogan kate..huhh

Hurm..

Akhirnyer..trus induce sy 2 b one of the bloggers..evn tau xterer bab2 nk nuleh ni tp stil nk wt gak..pedulik ape!! hehe..anyway..it's good 2 try sumtin new n test my credibilty+power+skill n pape lg laa..

Hope dis blog not only precious 2 me but also can benefits human sapients out there..InsyaAllah..

i wanna start it with Al fatihah..the Ummul Quran..Searching for His Bless..

THANK YOU ALLAH 4 BE WITH ME AS ALWIZ..

Comments

Popular posts from this blog

...

Drive kereta automatik guna DUA KAKI dan....